HEDEFİME DOĞRU

Yarın tekrar tartıya çıkacağım. Ama hiç ümidim yok. İlk hafta ara öğünde süt ve diyet bisküvi yemiş 1.5 kilo vermiştim. Hatta o hafta dışarıda bir porsiyon boşnak böreği kaçırdığım halde. Ama şunu da ekleyeyim ki Gerçekten bol bol su da içtim.

Sonra Aysel Hocamız benim iyiliğimi istediği için diyet bisküvilerde çok fazla katkı maddesi var diye beni uyarmış ve “Yulaf ve yoğurt ile bir ara öğün yap Hocam i” demiş ona da hak vererek yulaflı ara öğün yağmaya karar verdim. Ancak ben (-ce) yulaf olayını fazla kaçırdım sanırım. Bir de bir gün kana kana pirinç pilavı yiyince o hafta kilo veremedim.

Tekrar ara öğünde beni doyuran şeye dönerek ev yapımı kek yaptım. O hafta da bir duygusal bozukluk neticesinde annemde konuşurken bir gözlemeyi gömdüğümü farketmedim bile. Sonuç o hafta da kilo veremedim.

Sonra ki hafta kendime hurma ile hem tatlı ihtiyacımı gidermesi hem de kuruyemişin doyurucu özelliğinden faydalanmak için hurmalı bar yapıp jelatinledim. Ancak bunu süt ile yiyince doymak için yetersiz bulduğum gibi öğle yemeğine adeta titrer vaziyette aç girdim. Ben de ara öğünde yediğim gronalayı yoğurt içine kırmaya karar verdim. Böyle daha doyurucu oldu sanki. Ancak aldığım badem ve kajuları Atıştırmalık fazla kaçamak yapınca kendimi son kalan iki gün için yalnız protein ile beslemeye karar verdim. Ama ekmek kaçırmalarım oldu. Şu an yarın beni üzecek bir sonuç alacağımı biliyorum. Olmadı diyetisyen şansımı tekrar deneyeceğim.